رستورانغذاکافه

صبحانه سلف سرویس تهران

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

برای تجربه صبحانه سلف سرویس تهران، می‌توانید به رستوران‌های برتر شهر مراجعه کنید و روز خود را با طعم‌های خوشمزه آغاز کنید. صبحانه، وعده غذایی مهم روز است که می‌تواند انرژی لازم برای روزی عالی را فراهم کند. احتمالا همانند موقعیت پیتزا فروشی تهران برای صبحانه هم موقعیت بهترین ها به انتخاب کاربران میتواند جذاب باشد!

بسیاری از مردم تمایل دارند صبحانه خود را در یک کافه یا رستوران خاص بخورند، خصوصا در آخر هفته. اگر شما هم می‌خواهید صبحانه خود را با طعم‌های جدید در مکان‌هایی غیر از خانه یا محل کار آغاز کنید، لوک اینجا را ببینید و با مکان‌های صبحانه در تهران آشنا شوید.

انتخاب بوفه صبحانه سلف سرویس در تهران

صبحانه سلف سرویس یکی از گزینه‌های محبوب برای شروع روز است. اما برای این که از صبحانه سلف سرویس لذت ببریم، باید کافه رستوران مناسبی را مانند کافه های تهران انتخاب کنیم. برای این کار، به این موارد توجه کنیم:

  • کیفیت و تنوع غذاها: یک کافه رستوران خوب باید غذاهای با کیفیت و متنوعی را برای صبحانه سلف سرویس ارائه کند. از سنتی تا مدرن، از سالم تا شیرین، از گرم تا سرد، هر چیزی که دوست داریم باید در بوفه صبحانه باشد.
  • قیمت: قیمت صبحانه سلف سرویس در تهران متغیر است. بسته به کیفیت و محل کافه رستوران، ممکن است بین 50000 تا 600000 تومان باشد. باید کافه رستورانی را انتخاب کنیم که قیمت صبحانه آن با بودجه ما هماهنگ باشد.
  • موقعیت مکانی: کافه رستورانی را برای صبحانه سلف سرویس انتخاب کنیم که نزدیک به محل زندگی یا کار ما باشد. این طوری می‌توانیم به راحتی به آن برسیم و وقت خود را صرفه‌جویی کنیم.
  • نظرات مشتریان: قبل از انتخاب کافه رستوران برای صبحانه سلف سرویس، بهتر است نظرات دیگر مشتریان را در مورد کیفیت غذاها و خدمات آن بخوانیم. این طوری می‌توانیم از تجربه دیگران استفاده کنیم و انتخاب بهتری داشته باشیم.
  • رزرو میز برای صبحانه سلف سرویس: برخی از کافه رستوران‌ها برای صبحانه سلف سرویس بسیار شلوغ می‌شوند و ممکن است میز خالی نداشته باشند. برای این که مطمئن باشیم که جایی برای نشستن داریم، بهتر است قبل از رفتن به کافه رستوران، میز را رزرو کنیم.

لیست آدرس صبحانه تهران

  1.  صبحانه سلف سرویس هتل اسپیناس پلاس

بهترین صبحانه سلف سرویس تهران
بهترین صبحانه سلف سرویس تهران

هتل اسپیناس پالاس یکی از مجلل‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌های پنج ستاره تهران است که در محله سعادت‌آباد و در پشت پرده کوه‌های زیبای شمالی قرار گرفته است. این هتل به مشتریان خود فرصتی بی‌نظیر برای لذت بردن از یک صبحانه خوشمزه و با کیفیت بالا و با خدمات لوکس ارائه می‌دهد.

صبحانه سلف سرویس تهران این هتل در سالن زیبا و راحت رستوران لاتون که در طبقه سوم واقع شده است، سرو می‌شود. این رستوران از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح آماده پذیرایی از مهمانان مقیم و غیرمقیم است. بوفه این رستوران شامل انواع غذاهای سرد و گرم و نوشیدنی‌های مختلفی مانند چای و قهوه، آب‌میوه، شیر و دمنوش است.

رستوران لاتون هتل اسپیناس با داشتن چشم‌اندازی دیدنی به شهر تهران، کیفیت بی‌نظیر غذاها و نحوه حرفه‌ای سرویس‌دهی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای مشتریانی است که دنبال تجربه‌ای متفاوت و خاص هستند. البته باید توجه داشت که قیمت محصولات این هتل نسبتا بالاست.

آدرس سایت:   https://espinashotels.com

آدرس :  بزرگراه یادگار امام، سعادت‌آباد، میدان بهرود، بلوار عابدی، خیابان ۳۳، شماره ۲۱

ساعت کاری: 7 صبح – 10:30 صبح

اینستاگرام: hotelespinas@

1.

  1. 2. بوفه صبحانه رستوران نایب تهران

بهترین صبحانه سلف سرویس تهران
بهترین صبحانه سلف سرویس تهران

 رستوران زنجیره‌ای نایب تهران یکی از مشهورترین و قدیمی‌ترین رستوران‌های سطح شهر است. این رستوران بیش از یک قرن تجربه درخشان در زمینه پخت و ارائه انواع غذاهای خوشمزه و خوش طعم را دارد. به عنوان یکی از شیک‌ترین و مجلل‌ترین صبحانه‌های سلف سرویس در تهران شناخته می‌شود. عملکرد برجسته این مجموعه غذایی باعث شده تا از گذشته تا کنون، مشتریان گسترده‌ای از این رستوران بهره‌مند شوند.

اگر به دنبال بهترین رستوران صبحانه سلف سرویس تهران هستید، توصیه می‌شود که به رستوران نایب مراجعه کنید. این رستوران امکان رزرو نوبت غیرحضوری و ثبت سفارش غذا و تحویل در محل را برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته است. همچنین، موسیقی زنده نیز برای مراجعین ارائه می‌شود.

بوفه صبحانه نایب از تنوع بالایی برخوردار است و هر روز از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح، آمادگی پذیرایی از مهمانان را دارد.

 این بوفه شامل بوفه گرم و سرد، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، املت، تست فرانسوی، پنکیک، سالاد میوه، ژامبون، پنیر، مربا، میوه‌های تازه فصل، عدسی، نیمرو، سوسیس گریل شده با روغن زیتون، ذرت بخارپز با فلفل سبز، گراتن، خوراک لوبیا و موارد دیگر است. با توجه به فضای مجلل و کیفیت محصولات، قیمت منوی این رستوران به‌طور تقریبی بالا است.

آدرس سایت:  https://nayebsaei.com/

  • نایب ساعی: خیابان ولیعصر، پایین‌تر از پارک ساعی، شماره ۱۰۳۰
  • نایب وزرا: عباس‌آباد،‌ خیابان وزرا،‌ کوچه ۱۱
  • نایب آبان: خیابان کریمخان، انتهای آبان جنوبی،‌ پلاک پنج
  • نایب سهروردی: سهروردی شمالی، بالاتر از سه راه خرمشهر،‌ پلاک ۶۴۹
  • نایب جردن: خیابان آفریقا،‌ خیابان گلفام،‌ پاساژ امیر،‌ واحد ۱۰
  • نایب سعادت‌آباد: سعادت‌آباد، میدان کاج، مرکز تجاری ابریشم، واحد ۳
  • نایب زعفرانیه: ولیعصر، نرسیده به میدان تجریش، ایستگاه پسیان، پلاک ۱۷۱۹

ساعت کاری: هر روز از ساعت 6:30 تا 10:30 صبح

اینستاگرام: nayebsaei@

  1. 3. صبحانه سلف سرویس هتل وزرا

 هتل وزرا یکی از هتل‌های آپارتمانی لوکس و شیک تهران است که در محله‌ای آرام و دنج واقع شده است. این هتل 12 طبقه دارای امکانات رفاهی متنوع و دسترسی آسان به اماکن تفریحی و گردشگری تهران است.

 کافه رستوران این هتل با دکوراسیون زیبا و دو فضای indoor و outdoor یکی از بهترین رستوران‌های شهر است. این رستوران صبحانه سلف سرویس فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد که هر روز از ساعت 7 تا 10 و روزهای تعطیل از ساعت 7 تا 11 پذیرای مهمانان است.

برای لذت بردن از صبحانه سلف سرویس هتل وزرا باید حتما قبلا رزرو کنید. تعداد رزرو‌ها برای صبحانه محدود است اما شما می‌توانید بدون محدودیت از غذاهای متنوع و خوشمزه بوفه صبحانه استفاده کنید

آدرس سایت : https://vozarahotel.com/

آدرس :   خیابان خالد اسلامبولی، پلاک 124

ساعت کاری: هر روز از ساعت 7 تا 10 و آخر هفته‌ها از ساعت 7 تا 11

اینستاگرام: hotelespinas@

 

  1. 4. صبحانه سلف سرویس رستوران ارکیده

بهترین صبحانه سلف سرویس تهران
بهترین صبحانه سلف سرویس تهران

 رستوران ارکیده یک منوی گسترده از غذاهای خوشمزه و با کیفیت را برای وعده های صبحانه، ناهار و شام ارائه می دهد. این رستوران با داشتن موسیقی زنده به یکی از بهترین و شیک ترین صبحانه های سلف سرویس در تهران تبدیل شده است و مورد استقبال اقشار مختلف قرار گرفته است.

برخی از غذاهای مورد علاقه و با کیفیت این رستوران عبارتند از: صبحانه سلف سرویس و بهداشتی، کباب بره و چنجه. رستوران ارکیده در یک محیط دلپذیر، آرام و جادار قرار دارد و امکان پذیرایی از خانواده ها را نیز دارد. پس اگر می خواهید از خوردن غذاهای متنوع با بالاترین کیفیت در کنار خانواده خود لذت ببرید، این رستوران را از دست ندهید.

آدرس سایت:    https://orkidehrestaurant.com /

آدرس : آدرس: تهران – سعادت آباد – میدان کاج (شهید طهرانی مقدم) – ابتدای خیابان علامه شمالی – نبش خیابان اقبال ملی – رستوران ارکیده

اینستاگرام: orkideh_restaurant@

 

  1. 5. صبحانه سلف سرویس در هتل پرشین پلازا تهران

 اگر دنبال یک صبحانه لوکس و مجلل در تهران هستید، هتل پرشین پلازا در منطقه عباس‌آباد گزینه‌ای مناسب است. این هتل دارای رستوران رویال گلکسی در طبقه بالا است که نمایی چشم‌نواز و 360 درجه از شهر را به شما نشان می‌دهد.

این رستوران هر روز بوفه صبحانه‌ای با کیفیت و متنوع با همکاری متخصصان تغذیه ارائه می‌دهد. غذاهای این رستوران از مواد تازه و سالم تهیه می‌شوند و طعمی خوشمزه دارند. شما می‌توانید از انواع غذاهای رنگین و خوشمزه برای آغاز یک روز شاد در کنار نان‌های گرم و تازه که در هتل پخته می‌شوند، لذت ببرید. صبحانه سلف سرویس در رستوران رویال گلکسی یکی از جاذبه‌های هتل پرشین پلازا است.

این رستوران علاوه بر صبحانه، ناهار و شام نیز سرو می‌کند. همچنین از رستوران‌های معروف تهران با موسیقی زنده است که در برخی از شب‌ها برنامه‌های شاد و سرگرم‌کننده دارد.

آدرس سایت:    https://persianplazahotel.com/

آدرس :  سهروردی شمالی، پایینتر از بهشتی ، خیابان میرزای زینالی شرقی، پلاک 42

ساعت کاری: 7 تا 2 بامداد

اینستاگرام: royal.galaxy.restaurant@

  1. 6. صبحانه سلف سرویس تهران در کافه رستوران رزمیلو

اگر دنبال یک کافه رستوران خوشگل و خوشمزه در تهران هستید، رزمیلو را از دست ندهید. این کافه رستوران با داشتن چشم‌اندازی دیدنی از پایتخت، محلی ایده‌آل برای لذت بردن از صبحانه سلف سرویس نیاوران می‌باشد. شما می‌توانید از طیف گسترده‌ای از غذاهای صبحانه در بوفه رزمیلو انتخاب کنید.

کره‌های مختلف گیاهی، حیوانی و محلی، املت‌های خاص با مواد مختلف مانند اسفناج، یونانی و مکزیکی، کوکوهای متنوع و خوشمزه، مرباهای رنگین و شیرین، آجیل و میوه خشک، دسرهای خوش طعم و نوشیدنی‌های گرم و سرد و نان و شیرینی تازه از جمله غذاهایی هستند که می‌توانید در صبحانه رزمیلو بخورید.

رزمیلو فقط در روزهای پنج‌شنبه و جمعه صبحانه سلف سرویس دارد. این صبحانه در دو سانس از ساعت 8 تا 9:45 و 10 تا 11:45 سرو می‌شود. پس اگر می‌خواهید یک صبحانه سلف سرویس لوکس و لذیذ در تهران تجربه کنید، رزمیلو را امتحان کنید.

آدرس سایت:    http://rosmilo.com/

آدرس :  تهران، بلوار ارتش شرق، طبقه هفتم مرکز خرید پرنیان

ساعت کاری:  تا 9:45 و 10 تا 11:45

اینستاگرام: Rosemilo_restaurant@

 

  1. 7. صبحانه سلف سرویس تهران بین

اگر دوست دارید در یک رستوران شیک و مدرن با چشم‌اندازی فوق‌العاده از تهران، صبحانه لذیذ و متنوعی بخورید، رستوران تهران بین را از دست ندهید. این رستوران در طبقه نهم برج عرفان در سعادت آباد قرار دارد و از پنجره‌های بزرگ آن می‌توانید به ۳۶۰ درجه شهر را تماشا کنید این رستوران علاوه بر ارائه ناهار و شام، در روزهای آخر هفته و تعطیلات، بوفه صبحانه هم دارد که بسیار کامل و متنوع است.

 البته برای رفتن به این رستوران باید قبلا رزرو کنید. کیفیت مواد غذایی در این رستوران بسیار بالاست و هر چه که برای یک صبحانه لاکچری می‌خواهید، در اینجا پیدا می‌کنید.فضای رستوران هم بسیار زیبا و دلنشین است، به خصوص میزهای نزدیک به پنجره که برای دیدن منظره بی‌نظیر شهر بسیار مناسب هستند.

 رستوران تهران بین یکی از بهترین گزینه‌ها برای صبحانه سلف سرویس در غرب تهران است. اگر می‌خواهید خودتان را با یک وعده غذایی خاص و لذت‌بخش مهمان کنید، حتما این رستوران را امتحان کنید.

آدرس سایت:    http://tehranbeenmenu.ir/

آدرس :  تهران، خروجی شیخ فضل‌الله نوری بزرگراه همت غرب به شرق، برج میلاد، طبقه 6

ساعت کاری: 7:30 تا 24

اینستاگرام: tahran360restaurant@

 

 

  1. 8. صبحانه سلف سرویس کوبابا

کوبابا یکی از معروف‌ترین و شکیل‌ترین رستوران‌های صبحانه سلف سرویس تهران است که انواع غذاهای ایرانی و سنتی را در منوی خود دارد. این رستوران با داشتن یک تیم ماهر و با سابقه، محیطی دلنشین، تجهیزاتی مدرن و متنوع، مواد غذایی را با کیفیت و سرعت بالا آماده و به مشتریان ارائه می‌کند.

کافه رستوران کوبابا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای صبحانه در تهران است. این کافه رستوران با داشتن فضایی بزرگ و زیبا، طراحی داخلی منحصر به فرد و خلاقانه و غذاهایی با کیفیت عالی، مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان قرار گرفته است.

یکی دیگر از جاذبه‌های کافه کوبابا،‌ بوفه صبحانه فوق‌العاده متنوع و لذیذ این مکان است که به‌صورت سلف‌سرویس در دسترس مشتریان است. انواع پیراشکی مدیترانه‌ای،‌ املت به سلیقه، نان،‌ پنیر،‌ سوسیس، ‌بیکن، خوراک لوبیا، انواع کیک و شیرینی،‌ وافل، پنکیک، سالاد میوه و موارد دیگر همراه با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و آب‌میوه‌های طبیعی در بوفه صبحانه کافه کوبابا منتظر شما هستند.

رستوران کوبابا یکی از بهترین رستوران های بام لند است که نزدیک به دریاچه خلیج‌فارس قرار دارد و چشم‌اندازی زیبا و دیدنی را در هنگام خوردن غذا و دسر و نوشیدنی به شما ارائه می‌دهد.

 تراس شیک و پاکیزه شعبه جردن نیز برای مهمانان یک تجربه خوشایند خواهد بود. قیمت‌ها در این کافه رستوران معقول و مناسب است و معمولا مشتریان از کیفیت غذا و خدمات،‌ راضی هستند.

آدرس سایت:    https://kubaba.menew.pw/

آدرس : تهران، بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلستان، پلاک 257

ساعت کاری:

  • شنبه تا چهارشنبه 12:30 تا 15:30 و 19:30 تا 23
  • آخر هفته‌ها 8:30 تا 11، 12:30 تا 15:30 و 19:30 تا 23

اینستاگرام: kubaba.kitchen@

  1. 9. صبحانه سلف سرویس میلاد

اگر دوست دارید صبحانه‌ای متنوع و لذیذ در ارتفاعات تهران بخورید، رستوران برج میلاد گزینه‌ای مناسب است. این رستوران با پرداخت یک مبلغ ثابت به شما اجازه می‌دهد که از تمامی غذاهای سلف سرویس آن استفاده کنید.

منوی صبحانه این رستوران شامل انواع میوه‌ها، نان‌ها، لبنیات، پنکیک، عدسی، لوبیا، سوسیس، کالباس، کیک‌ها، نوشیدنی‌های سرد و گرم، خوراک‌ها و سوفله‌ها، تخم مرغ و املت‌های سبزیجات است. این رستوران با کیفیت بالای مواد اولیه و تنوع غذاهایش، شما را شگفت‌زده می‌کند.

 هزینه صبحانه در این رستوران بسیار مناسب است و شما می‌توانید با پرداخت آن، در 276 متر بالای سطح زمین، صبحانه‌ای فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

آدرس :  تهران، اتوبان حکیم، بعد از اتوبان شهید چمران، تونل اختصاصی برج میلاد

ساعت کاری:

  • صبحانه: از 7:30 تا 10
  • نهار: از 12:30 تا ۳:30
  • شام: از ۸ شب تا ۱۱ شب

اینستاگرام: milad_revolving_restaurant@

 

  1. 10. رستوران سلف سرویس اردک آبی

بهترین صبحانه سلف سرویس تهران
بهترین صبحانه سلف سرویس تهران

اگر دوست دارید صبحانه‌ای لذیذ و متنوع در محیطی دل‌انگیز بخورید، رستوران اردک آبی را از دست ندهید. این رستوران در منطقه دربند قرار دارد و نمایی بکر و خیره‌کننده از کوه‌ها را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از بین بیش از 50 نوع غذای سرد و گرم در منوی صبحانه این رستوران انتخاب کنید. هر چه سلیقه‌تان باشد، در این رستوران گزینه‌ای مناسب برای شما وجود دارد.

آدرس :  تهران، میدان تجریش، مجتمع تجاری تندیس، طبقه اول

اینستاگرام:   @resturant_blue_duck

نتیجه گیری:

در این مطلب از لوک اینجا، ده  تا صبحانه سلف سرویس تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم. نکات زیر را برای انتخاب صبحانه سلف سرویس در تهران در نظر بگیرید: توجه به تنوع و کیفیت غذا، مطالعه نظرات مشتریان درباره رستوران، توجه به قیمت و خدمات ارائه شده و در نظر گرفتن مکان مناسب رستوران.

با رعایت این نکات، می‌توانید صبحانه سلف سرویس در تهران پیدا کنید و از وعده غذایی لذیذ و مقوی لذت ببرید.

اگر شما هم تجربه خاصی از صبحانه در یک رستوران داشته‌اید، آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا فرصتی برای معرفی رستوران‌های محبوب برای صبحانه به دیگران فراهم شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا