پیتزارستورانغذا

فست فودهای شیراز

امتیاز کاربران: 4.83 ( 2 رای)

 شیراز شهری است که هر کسی دوست دارد ببیند. این شهر پر از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی است که هیچ‌وقت آدم را خسته نمی‌کنند. برای اینکه سفر شما به شیراز همراه با لذت بیشتری باشد، می‌توانید از آدرس فست فودهای شیراز استفاده کنید و طعم‌های متنوع و خوشمزه‌ای را تجربه کنید. برخی از این فست فودها به قدری زیبا و جذاب هستند که می‌توانند رقیب اماکن دیدنی شیراز باشند. راستی اگر سری به تهران زدید حتما از پیتزا فروشی تهران هم دیدن کنید که خالی از لطف نیست!

 شما می‌توانید هر چیزی که دوست دارید در فست فودها و رستوران‌های شیراز پیدا کنید. از پیتزا و پاستا گرفته تا کلم پلو شیرازی و آش سبزی. این شهر به شما انتخاب‌های زیادی می‌دهد که هر کدام خاص و ممیز هستند و می‌توانند شکم‌گردی شما را به یادماندنی کنند.

چه به عنوان ساکن شیراز و چه به عنوان مهمان این شهر، شما نباید از دست بدهید که از فست فودهای شیرازی استفاده کنید. در این مقاله، ما برای شما لیستی از فست فودهای شیراز را آماده کرده‌ایم که حتماً باید امتحان کنید.

لیست آدرس فست فودهای شیراز

  1. فست فود نمک

بهترین فست فودهای شیراز

اگر دوست دارید که در سفرتان یک تجربه‌ی متفاوت از صرف غذای فست‌فود داشته باشید، رستوران نمک را از دست ندهید. این رستوران شگفت‌انگیز با الهام از غارهای نمکی طراحی شده‌است و در آن از نمک‌های معدنی اطراف شیراز استفاده شده‌است. فضای رستوران نمک یکی از جذاب‌ترین و خاص‌ترین فضاهای رستورانی است که می‌توانید در شیراز ببینید.

فست فود نمک نه تنها از نظر معماری، بلکه از نظر کیفیت و طعم غذاهایش نیز بی‌نظیر است. این رستوران پیتزاهایی با سبک‌های مختلف ایتالیایی و آمریکایی در اندازه‌های مختلف ارائه می‌دهد. همچنین ساندویچ‌ها و برگرهایی خوشمزه و مقوی نیز در منوی این رستوران وجود دارند. اگر قصد دارید با خانواده یا دوستانتان یک وعده‌ی غذایی شاد و لذت‌بخش داشته باشید، رستوران نمک گزینه‌ی مناسبی است.

رستوران نمک در خیابان عفیف‌آباد واقع شده‌است و یکی از محبوب‌ترین فست فودهای شیراز است. این رستوران دو طبقه دارد و میزها و صندلی‌های آن از مواد طبیعی و صنعتی ساخته شده‌اند. این رستوران یکی از جاهایی است که باید حتما در شیراز دید.

آدرس : خیابان عفیف آباد، نبش کوچه ۱۸

ساعت کاری: 11 تا 15:30 و 18 تا  23:45

اینستاگرام: fastfood.namak@

 

 

  1. 2. پیتزا ناپل

بهترین فست فودهای شیراز

اگر دوست دارید پیتزا‌های لذیذ ایتالیایی را تجربه کنید، ناپل یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. این فست‌فود ایتالیایی با سه شعبه در شیراز، از کیفیت بالایی برخوردار است و انواع پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی را با پیش‌غذاها و سالادهای مختلف سرو می‌کند.

محیط ناپل گرم و دوستانه است و با گیاهان‌زینتی زیبا تزئین شده است.اگر گیاه‌خوار هستید، نگران نباشید. منوی ناپل شامل پیتزاهای گیاهی مثل مارگاریتا و وجیتا و نان سیر و سالاد یونانی است که می‌توانند شما را راضی کنند.

ناپل یکی از فست فود های محبوب شیراز است که پیتزاهای خوش‌مزه ای را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از منوی متنوع آن انتخاب کنید و پیتزاهایی مثل فیلتو، ماچینتا، پپرونی، چیکن پستو و رول هات داگ را سفارش دهید. پیتزا ناپل، یک تجربه لذت‌بخش برای شما خواهد بود.

آدرس سایت: www.naple.ir

آدرس :

  • شعبه 1: چهارراه چنچنه
  • شعبه2: نيايش، نبش كوچه هشت
  • شعبه سه: قدوسی غربی، نبش کوچه ۱۳

ساعت کاری: ۱۲ تا ۱۵:۳۰ و ۱۸:۳۰ تا ۲۴

  1. 3. فست فود دیوال

یکی از بهترین فست فودهای شیراز، فست فود دیوال است که در منطقه زیبا و سرسبز قصر دشت واقع شده است. این فست فود دارای دو فضای داخلی و خارجی است و می‌توانید در هر کدام از آنها از غذاهای خوشمزه لذت ببرید. منوی این فست فود شامل:

  • ساندویچهای متنوع، پیتزاهای پن و ایتالیایی
  • پیتزاهای چیلی و فارچیتا، دونر و کنتاکی
  • هات داگ، پیش‌غذاهای خوشمزه، سالادها و نوشیدنی‌ها

است. این فست فود همچنین امکان سفارش آنلاین را نیز دارد و می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت آن، غذای مورد نظرتان را انتخاب کنید.

 آدرس سایت: www.dwallfood.com

آدرس : خیابان قصر دشت، نبش کوچه ۸۸

ساعت کاری: همه غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۵ و از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۴

 

  1. کافه رستوران گابریک

بهترین فست فودهای شیراز

گابریک یکی از فست فودهای محبوب شیراز است که با دکوراسیون جذاب و متفاوت خود، چشم‌ها را به خود می‌کشد. فضای‌بسته آن با صندلی‌های چوبی و روشنایی مناسب، مکانی مناسب برای لذت بردن از غذاهای خوشمزه است.

فضای‌باز آن نیز با گیاهان سبز، آبشار کوچک و صدای آرام‌بخش آب، حس آرامش و خوشایندی را به مهمانان می‌دهد. گابریک با ارائه غذاهای متنوع و معروف، جایگاه خود را در لیست بهترین فست ‌فود های شیراز کسب کرده است. برخی از غذاهای داغ و سرد آن عبارتند از:

  • استیک، چیکن کوردن بلو
  • میگو سوخاری، ماهی تابه‌ای
  • سالاد سزار، چیکن استراگانوف
  • بیف استراگانوف و مرغ کنجدی

آدرس : بلوار دکتر حسابی (صنایع)، روبه‌روی پمپ بنزین دیرین، نبش کوچه ٣۴

ساعت کاری: 12 تا 15 و 18 تا 1 بامداد

  1. 5. فست فود کی اف سی

کی اف سی (KFC) یکی از معروف‌ترین فست فودهای شیراز است که در خیابان قدوسی شرقی واقع شده‌است. این رستوران تخصصی در پخت مرغ کنتاکی است که بسیار مورد علاقه مردم است. این رستوران فضای بزرگ و مجللی دارد که ۱۰۰۰ متر مربع مساحت و ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد. شما می‌توانید در این رستوران جشن‌ها و مهمانی‌های خود را برگزار کنید.

کی اف سی همچنین دو فضای روباز و سرپوشیده دارد که می‌توانید بسته به هوا و سلیقه‌تان انتخاب کنید. منوی این رستوران شامل مرغ سوخاری، فیله استریپس، برگر، پیش‌غذا، نوشیدنی و غیره است که همه با کیفیت و خوشمزه هستند. شما می‌توانید به صورت حضوری یا آنلاین از این رستوران سفارش دهید. برای سفارش آنلاین، کافی است به سایت کی اف سی مراجعه کنید و غذای مورد نظرتان را انتخاب کنید.

آدرس سایت: www.shirazkfc.com

آدرس: قدوسی شرقی، خیابان صداوسیما، روبه‌روی کوچه دو

ساعت کاری: ۱۷ تا یک بامداد

  1. 6. فست فود استریت لانژ

بهترین فست فودهای شیراز

 کافه استریت لانژ یکی از جاذبه‌های محله بهاران شیراز است. این کافه با محیطی پر انرژی و دکوراسیونی مدرن و سبز، یکی از معروف‌ترین فست فود های شیراز محسوب می‌شود. فضای بیرونی این کافه با گلدان‌ها و درختچه‌های رنگین و خوشبو، می‌تواند صبح‌ها و عصرهای خاطره‌سازی را برای شما رقم بزند.

در فست فود لانژ می‌توانید از انواع پاستا، ساندویچ‌های پنینی، برگر و سالاد چشیده باشید. همچنین در این منو صبحانه ایرانی و فرنگی نیز وجود دارد. از منوی کافه نیز می‌توانید نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک، شیک، اسموتی و… انتخاب کنید.

استریت لانژ را می‌توان یکی از بهترین فست فودهای معالی آباد شیراز نامید. این کافه رستوران با قرار گرفتن در نزدیکی ایستگاه اتوبوس و مترو شیراز، دسترسی آسانی دارد. استریت لانژ با داشتن میزهای سبز و پاستاهای خوشمزه و شهی، شهرت دارد.

آدرس : معالی‌آباد، خیابان پزشکان، ساختمان الماس شهر

ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۲۳؛ جمعه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۳؛ صبحانه از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰

 

  1. 7. رستوران هفت خوان

بهترین فست فودهای شیراز

رستوران هفت خوان یکی از جاذبه‌های گردشگری شیراز است که محیطی زیبا و متنوع دارد. این رستوران شامل هفت بخش مختلف است که هر کدام منوی خاص خود را دارند. شما می‌توانید از غذاهای ایرانی و سنتی تا غذاهای مدیترانه‌ای، استیک، فست فود، کیک، نوشیدنی و خوراک‌های کبابی لذت ببرید.

همچنین موسیقی زنده هفت خوان فضای شاد و دلنشینی را برای شما فراهم می‌کند. هفت خوان یکی از معروف‌ترین و بهترین فست فودهای شیراز است که هیچ کس را نمی‌تواند بی‌تفاوت بگذارد.

هفت خوان از پنج رستوران و دو کافه تشکیل شده است. رستوران فرود، سیندخت، نوفل، باربیکیو گرسیوز و فودکورت بلیا غذاهای مختلفی را به شما پیشنهاد می‌دهند. کافه زریر و گیسیا نیز انواع نوشیدنی‌ها و دسرها را برای شما آماده کرده‌اند. هر یک از این بخش‌ها می‌توانند جایگاه خود را در لیست بهترین فست فودهای شیراز داشته باشند.

هفت خوان یک مجموعه کامل و جامع است که هر آنچه را که بخواهید در منو دارد. شما می‌توانید از صبحانه تا شام، از غذاهای گوشتی تا گیاهی، از غذاهای ایرانی تا ترکی، از نوشیدنی‌های گرم تا سرد و از دسرهای خوشمزه تا سالم در هفت خوان سفارش دهید.

ادرس سایت:  www.haftkhanonline.com

آدرس : بلوار قرآن، نبش کوچه هفدهم

  1. 8. کافه رستوران گرتا

اگر از علاقه‌مندان به فست‌فود هستید، حتما نام گرتا را شنیده‌اید. این کافه رستوران در محله معالی‌آباد واقع شده و با داشتن فضای لوکس و دو طبقه، یکی از پرطرفدارترین مکان‌های شیراز است. پیتزا و پاستا‌های خوش‌مزه و با کیفیت گرتا باعث شده‌است که این رستوران در لیست بهترین فست‌فود های شیراز جایگاه بالایی داشته باشد. در گرتا، می‌توانید از تنوع غذایی، قیمت مناسب و برخورد دوستانه کارکنان لذت ببرید.

کافه رستوران گرتا در انتهای بلوار دوستان قرار گرفته‌است. این رستوران با داشتن محیطی شیک و دلپذیر، گزینه‌ای مناسب برای گرد هم آمدن دوستان و خانواده‌ها است. شما می‌توانید در این رستوران از یک غذای خوشمزه یا یک نوشیدنی و کیک میل کنید. همچنین این رستوران بخشی را به عنوان کتابخانه در نظر گرفته‌است و شما می‌توانید کتاب مورد نظرتان را در آنجا بخوانید یا از کتاب‌های موجود استفاده کنید.

منوی غذا رستوران گرتا شامل انواع فست فودی و فرنگی مثل پیتزا، برگر، پاستا و استیک است. پاستای آلفردو و پیتزاهای ایتالیایی با خمیر دست‌ساز گرتا بسیار معروف و محبوب هستند و ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما آن‌ها را امتحان کنید. در گرتا، شما همچنین می‌توانید از صبحانه‌های ایرانی و فرنگی لذت ببرید.

آدرس: معالی آباد، انتهای خیابان دوستان

ساعت کاری: از 8 تا 24

  1. 9. کافه رستوران باگرو

کافه رستوران گرتا در ناحیه معالی آباد و انتهای بلوار دوستان واقع شده است. این رستوران دارای دو طبقه و فضای مدرن و زیباست و مکان مناسبی برای گرد هم آمدن دوستان و خانواده‌ها برای لذت بردن از غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های خوش‌طعم و کیک‌های شیرین است. این رستوران بخشی از فضای خود را به عنوان کتابخانه اختصاص داده است و شما می‌توانید کتاب محبوبتان را در آنجا بخوانید یا از کتاب‌های موجود در کتابخانه رستوران استفاده کنید.

کافه گرتا به خاطر پاستاهای فوق‌العاده‌اش معروف است و هر کسی که علاقه‌مند به فست‌فود است حتما از آن شنیده است. این کافه در معالی‌آباد قرار دارد و با داشتن فضای لوکس و دو طبقه و سرو پیتزا و پاستاهای با کیفیت همیشه پر از مشتریان است. منوی متنوع و خوش‌مزه این کافه باعث شده‌است که گرتا جزو بهترین فست‌فود های شیراز شناخته شود.

 در این کافه، همچنین می‌توانید از غذاهای مختلف فست فودی و فرنگی مثل برگر، استیک و پیتزاهای ایتالیایی با خمیر دست‌ساز لذت ببرید. پیشنهاد می‌کنیم که پاستای آلفردو را حتما امتحان کنید. این رستوران صبحانه‌های ایرانی و فرنگی هم دارد.

آدرس سایت:   www.bagrobistro.com

آدرس:

  • شعبه یک: معالی آباد، ۳۵ متری دوستان
  • شعبه دو: بلوار سرباز، بعد از شبان، نبش كوچه ۱۲

ساعت کاری: از ۸ صبح تا ۱۲ شب

  1. 10. فست‌فود شن

فست فود شن یکی از بهترین فست فودهای شیراز در محله معالی آباد است که مشتریان زیاد و وفاداری دارد. در این فست فود، هر غذایی که سفارش دهید، از کیفیت و طعم بالایی برخوردار است. از پیتزا، پاستا و برگر تا سوخاری و سالاد، همه چیز در این فست فود خوشمزه و لذیذ است.

فست‌فود شن از فست‌فود‌های معروف و ممتاز شیراز است که چندین جایزه را کسب کرده است. این رستوران بهترین مجموعه غذایی شیراز در سال 1398، بهترین پیتزا آمریکایی شیراز در سال 1397 و بهترین فست‌فود شیراز در سال 1396 را از آن خود کرده است. در این فست‌فود، می‌توانید از انواع پیتزا، ساندویچ، سوخاری، دیش‌فود و سالاد با مزه‌های متنوع و خاص لذت ببرید.

آدرس سایت : http://shenfastfood.ir/

آدرس: شیراز ٬ معالی آباد ٬ انتهای دوستان

ساعت کاری: از ساعت 12 ظهر الی ۱ بامداد

اینستاگرام: shenfastfood@

نتیجه گیری:

 شیراز یکی از بهترین شهرها برای سفر است که همه چیز را دارد. باغ‌ها و بوستان‌های زیبا، آرامگاه‌های شاعران بزرگ، غذاهای محلی و خوشمزه و البته فست فودی شیراز. این شهر پر از رستوران‌ها و فست فودهایی است که غذاهای با کیفیت و متنوعی را ارائه می‌دهند. کافه های تهران رو هم حتما ببینید!

اگر به شیراز سفر کردید، حتما از رستوران‌ها و فست فودهای این شهر دیدن کنید و از طعم غذاهای فراموش‌نشدنی آن‌ها لذت ببرید. شما در کدام رستوران و فست فود شیراز غذا خورده‌اید؟ کدام غذا را بیشتر پسندیدید و به دیگران توصیه می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا