هاستینگ

هاستینگ ایران

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

استفاده از خدمات هاستینگ و خرید هاست برای ایجاد وبسایت یا بلاگ به شما اجازه می دهد تا وبسایت خود را به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار دهید. خدمات هاستینگ امکان دسترسی پایدار و مداوم به وبسایت، ذخیره سازی اطلاعات، سرعت بالا و امنیت مطمئن را فراهم می کند.

همچنین، ارائه دهندگان خدمات هاستینگ معمولا ابزارهای مدیریت وبسایت و پشتیبانی فنی را نیز ارائه می دهند که برای اداره وبسایت به صورت موثر و کارآمد بسیار مفید است. در یک کلام استفاده از خدمات هاستینگ برای تجارت آنلاین یا ارائه محتوای وب امری ضروری و اساسی است. اما پیدا کردن یک شرکت هاستینگ معتبر می‌تواند کمی دشوار باشد.

 ما در این مقاله قصد داریم تا ۱۰ تا از بهترین شرکت هاستینگ در ایران را به شما معرفی کنیم. لطفاً ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

سایت شرکت هاستینگ ایران

انتخاب و خرید هاست ممکن است با توجه به نیازها، بودجه و خصوصیات مورد نظر شما صورت بگیرد. به طور کلی عواملی همچون سرویس و پشتیبانی، سرعت و پایداری سرور، امنیت ، قیمت و… را باید در نظر گرفت. اما نگران نباشید ما در ادامه‌ی این محتوا لیستی از 12 تا از شرکت هاستینگ ایران را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین شرکت هاستینگ
بهترین شرکت هاستینگ
  1. ایران سرور

 ایران سرور یکی از شرکت‌های معتبر و با تجربه در زمینه ارائه خدمات هاستینگ است. با داشتن بیش از ۵۰ دیتاسنتر در سراسر جهان و ارائه خدمات به بیش از ۴۰ هزار مشتری در ایران، این شرکت به عنوان یکی از پیشروهای صنعت هاستینگ شناخته می‌شود. حضور این شرکت در شهر مشهد به عنوان دفتر اصلی نیز نشان از تعهد و پایبندی به کیفیت خدمات است. با توجه به تجربه طولانی این شرکت در حوزه هاستینگ، استفاده از خدمات ایران سرور می‌تواند یک گزینه مناسب برای ارائه خدمات وب‌سایت شما باشد.

خدمات و مزایای این شرکت: افراد متخصص و کارآزموده، استفاده از وب سرور لایت اسپید لایسنس دار به جهت افزایش سرعت، فضای ابری تخصصی، ضمانت عودت وجه تا 100 روز پس از خرید، داشتن حافظه های NVME پر سرعت و …

  • آدرس (دفتر مرکزی): مشهد، بلوار خیام، بین چهارراه خیام و چهارراه ارشاد، ساختمان پست بانک
  • شماره تماس مشهد : ۳۱۷۷۶-۰۵۱ و ۳۷۶۷۳۶۰۰-۰۵۱
  • شماره تماس تهران : ۵۸۹۸۳۰۰۰-۰۲۱
  • آدرس سایت: https://www.iranserver.com/
  1. سون هاست

 سون هاست (Vho.st) یکی از شرکت‌های معتبر هاستینگ در ایران است که با بیش از ۱۱ سال تجربه در ارائه خدمات هاستینگ فعالیت می‌کند. این شرکت از لحاظ رتبه الکسا نیز جایگاه قابل توجهی در صنعت هاستینگ دارد، از آنجایی که رتبه جهانی 8817 و رتبه ایران 352 را دارد. این موضوع نشان از محبوبیت و قدرت این شرکت در بازار هاستینگ ایران است. قیمت‌های ارائه شده توسط سون هاست نیز بر اساس خدمات و کیفیت آنها مطابق با استانداردهای بازار است.

بهترین شرکت هاستینگ
بهترین شرکت هاستینگ

خدمات و مزایای شرکت: کیفیت خوب سرویس ها، قیمت های مناسب، پشتیبانی ۲۴ ساعته، انواع  خدمات،  گروه های خبره در زمینه های وبمستری و… البته از نقاط ضعف آن می‌توان به نداشتن سرورهای اختصاصی اشاره کرد.

  • آدرس شعبه شیراز: خیابان صدرا، میدان اسفار، ساختمان مجتمع تجاری سپهر، پلاک ۱۵۴۲۶، طبقه منفی یک
  • آدرس شعبه رشت: گیلان، رشت، میدان معلم، ساختمان تجاری زنبق، واحد یک.
  • شماره تماس: ۰۲۱۷۱۰۵۳۹۳۹ ، ۰۱۳۹۱۰۰۷۲۴۷
  • آدرس سایت: https://7ho.st/
  1. شرکت هاستینگ نگار

 شرکت هاست نگار (hostnegar.com) یکی از شرکت‌های جدید و موفق در حوزه هاستینگ در ایران است. این شرکت با ارائه خدمات عالی و با کیفیت، به سرعت توانست محبوبیت خود را در بازار هاستینگ ایران افزایش دهد و جایگاه مناسبی در بین رتبه‌بندی شرکت‌های برتر هاستینگ کسب کند. ارائه خدمات چشمگیر به کاربران، همواره به عنوان یک عامل مهم برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی محسوب می‌شود.

بهترین شرکت هاستینگ
بهترین شرکت هاستینگ
  • آدرس دفتر فنی : تهران، خیابان ستارخان، نرسیده به بازار سنتی ستارخان، پلاک ۱۲، مجتمع ایلیا ،
  • دفتر شماره ۱ : البرز، بلوار دانش آموز، جنب تالار مهرویلا، پلاک ۵۰۷، طبقه ۶
  • شماره تماس: ۰۲۱۶۶۵۳۰۱۹۸، ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۲۹
  • آدرس سایت: https://hostnegar.com

خدمات و مزایای این شرکت:  هاست های مختلف ابری ، وردپرس و…، ارائه پهنای باند نامحدود، پشتیبان گیری ۱۲ ساعته، پشتیبانی قوی، ارائه گواهینامه SSL رایگان، گارانتی صد ساعته برگشت وجه در صورت عدم رضایت و…

  1. هاست ایران

 شرکت هاست ایران یکی از شناخته شده‌ترین شرکت‌های میزبانی وب در ایران است. با بیش از ۱۸ سال تجربه در ارائه خدمات میزبانی وب، شرکت هاست ایران به بسیاری از کسب و کارها و وب‌سایت‌ها در ایران و جهان کمک کرده است. این اطلاعات درباره تعداد دامنه‌ها و سایت‌هایی که این شرکت میزبانی می‌کند، نشان از قدرت و رونق کسب و کار شرکت هاست ایران دارد. از ویژگی‌های مثبت شرکت هاست ایران می‌توان به  تجربه و تخصص، محل میزبانی،  پشتیبانی، فناوری و … اشاره کرد.

بهترین شرکت هاستینگ
بهترین شرکت هاستینگ
  • آدرس: خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه شهید پیمانی
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۸۳۱۰
  • آدرس سایت: https://hostiran.net/

خدمات و مزایای این شرکت: خدمات متنوع، داشتن تیم متخصص و قوی ،استفاده از دیتاسنترهای ایرانی، پشتیبانی قوی، ارائه هاست ویندوزی و لینوکسی.

 البته هاست ایران معایبی نیز ممکن است داشته باشد، از جمله  قیمت بالای خدمات ،پشتیبانی نکردن از هاست های خارجی، ندادن SSL رایگان و…

۵: لیمو هاست

لیمو سایت به دلیل تلاش‌های بی‌وقفه و تمرکز بر کیفیت خدمات توانسته است جایگاه مناسبی در صنعت میزبانی وب کسب کند. این شرکت با داشتن ۱۱ سال تجربه درخشان در زمینه ارائه خدمات هاستینگ، به عنوان یکی از شرکت‌های برجسته در این صنعت شناخته می‌شود. مهمترین ویژگی‌ها و عوامل موفق لیمو هاست عبارتند از: تجربه و تخصص( با بیش از یک دهه تجربه درخشان لیموسایت دارای تیم تخصصی و متخصصی است که به رشد پیوسته و بهبودات مداوم خدمات میزبانی این شرکت کمک می‌کند) ، تمرکز بر کیفیت( لیموسایت همواره خدماتی با کیفیت و امنیت بالا ارائه می‌دهد و به برآورده ساختن رضایت مشتریان اولویت می‌دهد) پشتیبانی مشتری (دارای یک تیم پشتیبانی فنی متعهد است که از طریق راه‌های ارتباطی مختلف، به مشتریان خود خدمات پشتیبانی ارائه می‌دهد) و…

بهترین شرکت هاستینگ
بهترین شرکت هاستینگ
  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان والی‌نژاد، شماره ۲۰، طبقه دوم
  • شماره تماس: ۰۲۱۹۱۰۹۶۷۶۹
  • سایت: https://limoo.host/

خدمات و ویژگی های این شرکت: تیم حرفه‌ای، مدیریت مسائل و چالش ها، پاسخ‌گویی ۲۴ ساعته، سرعت بالا، پهنای باند نامحدود ، کیفیت سرویس ها و…

 

7.گنجه هاست

شرکت گنجه هاست از جمله شرکت‌های مطرح در زمینه ارائه خدمات میزبانی وردپرس با سرعت بالا و تأکید بر امنیت است. با داشتن آنتی شل CSX بر روی هاست‌های وردپرس، این شرکت توانسته است راهکارهای امنیتی مناسبی برای جلوگیری از حملات هکرها فراهم کند. خدمات میزبانی وردپرس با سرعت بالا و امکانات پیشرفته می‌تواند به بهبود عملکرد وب‌سایت‌های وردپرس کمک کند و تجربه کاربری را بهبود بخشد. نصب ماژول‌های وردپرس نیز نشان از توانایی شرکت گنجه سایت در ارائه خدمات توسعه‌پذیر و فناوری‌محور به مشتریان خود دارد.

بهترین شرکت هاستینگ
بهترین شرکت هاستینگ
  • آدرس: تهران، نارمک، خیابان سراج، پلاک 218، واحد 3
  • شماره تماس واحد فروش: ۰۲۱۹۱۰۷۰۹۶۷
  • واحد فنی: ۰۲۱۹۱۰۷۰۹۶۷
  • سایت: https://ganje.host/

خدمات: بک آپ ساعتی از دیتابیس های هاست، گواهی SSL رایگان، گارانتی بازگشت وجه تا یک هفته بعد از خرید، بک آپ روزانه، هفتگی و ماهانه در سرورهای مجزا، میزبانی روی هارد NVMe و…

 ۷: سابین سرور

 سابین سرور به عنوان یکی از پیشروهای حوزه هاستینگ در ایران، خدمات متنوعی را در زمینه میزبانی وب ارائه می‌دهد. این خدمات شامل هاست اشتراکی از ایران و اروپا، هاست مخصوص برای وردپرس، انواع نمایندگی هاست، سرور مجازی ابری از سه کشور اروپایی، سرور اختصاصی از ایران و آلمان، و ثبت دامنه‌های بین‌المللی و ملی می‌شود. علاوه بر این، سابین سرور خدماتی مانند نصب و کانفیگ تخصصی و مدیریت سرور‌های مجازی و اختصاصی، نصب و کانفیگ تخصصی WHMCS (سیستم مدیریت محتوا برای میزبان‌ها)، و پشتیبانی از سایت‌های وردپرسی را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

بهترین شرکت هاستینگ
بهترین شرکت هاستینگ
  • آدرس: آذرشهر،بالاتر از میدان ساعت،روبروی شهرداری آذرشهر ، طبقه فوقانی دفتر پیشخوان خدمات دولتی – سابین سرور
  • سایت: https://sabinserver.com/
  • شماره تماس: ۰۴۱۳۴۲۳۳۵۰۵ ، ۰۴۱۳۴۵۹۶۱۰۱

خدمات:  پشتیبانی ۲۴ ساعته ، قیمت مناسب، سرعت بالا سرویس ها، بازگشت وجه ۷ روزه ، بکاپ گیری های روزانه و هفتگی بصورت منظم، داشتن گواهی SSL رایگان ، استفاده از وب سرور پرسرعت لایت اسپید، ترافیک نامحدود و…

  1. شرکت هاستینگ نت افراز

 شرکت نت افراز ایرانیان با تخصص و تجربه‌ای که در زمینه‌های میزبانی وب، ثبت دامنه و فروش گواهینامه SSL دارد، از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را رسماً آغاز کرده است. اگر بخواهیم لیستی از ۱۰ شرکت برتر در زمینه  هاستینگ به شما معرفی کنیم،  قطعا نام نت افزار در آنها دیده خواهد شد.  با داشتن تیم متخصص و کارشناسان پشتیبانی مجرب، شرکت نت افراز ایرانیان به مشتریان خود خدمات متنوعی مانند میزبانی وب لینوکس، فروش گواهینامه SSL، ثبت و انتقال دامنه، و هاست نمایندگی ارائه می‌دهد. این شرکت به قدری محبوب شده است که میزبان بیشتر از ۵۰ هزار سایت ایرانی می باشد. علاوه بر این بیشتر از ۱۹ هزار دامنه بین المللی و ۳۲ هزار دامنه آی آر به ثبت رسانیده است.

بهترین شرکت هاستینگ
بهترین شرکت هاستینگ
  • آدرس: اصفهان شهر اصفهان-ابن سینا-کوچه بابا قاسم-بن بست طلا اشرفی-پلاک 18-طبقه سوم—کدپستی 8148775793
  • شماره تماس: 03134459616
  • سایت: https://www.netafraz.com/

خدمات: پشتیبانی سریع و حرفه ای ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته ،  سازگاری تمامی سرویس ها با وردپرس ، دامنه ir رایگان، قیمت مناسب ، سرعت بالای سرویس ها ،تیم حرفه‌ای و …

  1. گروه میزبان وردپرس

 گروه میزبان وردپرس با تمرکز بر ارائه سرویس‌های حرفه‌ای میزبانی وب و ثبت دامنه برای وبسایت‌ها و وبلاگ‌های مبتنی بر وردپرس، از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده است. این گروه با ارائه انواع سرویس‌های تحت وب، همچنین با هدف کسب تجربه و خدمت به پیشرفت تکنولوژی در کشور، به توسعه فضای آنلاین کمک می‌کند. میزبان وردپرس از تجربه و دانش مدیران و متخصصان علوم فناوری اطلاعات و ارتباطات بهره می‌برد تا خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه دهد و آن‌ها را در مسیر موفقیت در فضای آنلاین همراهی کند.

بهترین شرکت هاستینگ
بهترین شرکت هاستینگ
  • آدرس: تبریز، فرشته جنوبی، کوچه فرشته هجدهم، پلاک 14، طبقه۱
  • شماره تماس: ۰۴۱۳۶۶۸۰۹۲۵
  • سایت: https://mizbanwp.com/
  • خدمات: تنظیمات امنیتی سیستم عامل، امن سازی ورژن‌های مختلف PHP ، تنظیمات بهینه، بهینه سازی دیتابیس فایروال و آنتی ویروس فعال، بکاپ گیری اتوماتیک و منظم، ارائه پهنای باند نامحدود، پشتیبان گیری ۱۲ ساعته، پشتیبانی قوی، ارائه گواهینامه SSL رایگان و..

 

  1. میهن وب هاست

میهن وب هاست با سال‌ها تجربه در زمینه میزبانی وب، به عنوان یکی از پیشتازان این حوزه در ایران شناخته می‌شود. آنها انواع سرویس‌های هاستینگ را ارائه می‌دهند، از جمله هاست اشتراکی، سرور مجازی، سرور اختصاصی و هاست وردپرس. سرویس‌های میهن وب هاست همگی با استفاده از سرورهای پرسرعت و پشتیبانی‌های فنی مجرب ارائه می‌شوند. این شرکت قابلیت‌های امنیتی پیشرفته‌ای را فراهم کرده است که اطلاعات وبسایت‌های مشتریان را محافظت می‌کند. از آنجا که وب پویا نماینده رسمی میهن وب هاست است، شما می‌توانید از خدمات این دو شرکت با مناسب‌ترین قیمت و بهترین پشتیبانی بهره‌مند شوید.

بهترین شرکت هاستینگ
بهترین شرکت هاستینگ

این شرکت به دلیل ارائه سرویس‌های با کیفیت و قیمت مناسب، مورد توجه زیادی قرار گرفته است و توانسته بیشتر از ۱۲۲ هزار مشتری فعال را به خود جذب کند. همچنین داشتن تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته که در هر زمانی آماده همکاری با مشتریان است می‌تواند تمام نیازهای شما را برآورده سازد.

  • آدرس: گیلان، رشت، سبزه ميدان، ابتدای استاد سرا، ساختمان مهتاب،طبقه 3 واحد 9، کدپستی: 36831-41546
  • شماره تماس: 3413-013 ( 30 خط )
  • سایت: https://mihanwebhost.com/
  • خدمات و مزایای این شرکت: قوی ترین سرویس های هاست ، مالکیت دامنه، نصب قالب وردپرس، فضای میزبانی مناسب، پهنای باند نامحدود، دیتاسنتر ایران، کنترل پنل Cpanel، هارد پرسرعت SSD ، انواع سرور (مجازی و اختصاصی ایران و خارج از کشور)، انواع دامنه (ثبت و تمدید و انتقال) ،سرویس های آپتایم و مانیتورینگ ،سرویس های آنتی تحریم و …

11.وب رمز

وب رمز یکی از شرکت های قدیمی و معتبر در زمینه ارائه هاست است که از سال 1381 در تهران شروع به کار کرده است. این شرکت با همکاری با چندین دیتاسنتر داخلی و خارجی، قادر است که هاست های سفارشی را بر اساس نیاز و بودجه کاربران تهیه کند. بنابراین، مشتریان می توانند برای خرید هاست وردپرس و یا هر نوع هاست دیگری، منابع مورد نیاز خود را مشخص کنند و فقط برای آن ها پرداخت کنند.

بهترین شرکت هاستینگ
بهترین شرکت هاستینگ

وب رمز از دیتاسنتر های معتبری مانند آلمان، فرانسه، کانادا و آمریکا برای میزبانی وب سایت های خود استفاده می کند. این شرکت با بهره گیری از وب سرور لایت اسپید و هارد دیسک های nvme، سرعت و کارایی سرور های خود را افزایش داده است. البته این موضوع باعث شده است که قیمت هاست های وب رمز نسبت به رقبا بالاتر باشد. خدمات:پهنای باند نامحدود،بازیابی بکاپ توسط کاربر،هاست های تخصصی مانند هاست پایتون، هاست وردپرس و غیره،بکاپ گیری دوره ای دو بار در هفته،پشتیبانی از تمامی نسخه های php

  • آدرس: تهران – شهرک غرب، خیابان حافظی، پلاک 31-29، واحد 11
  • شماره تماس: 02191690111
  • آدرس سایت: https://www.webramz.com
  1. پارس پک

پارس پک یکی از شرکت های پیشرو در زمینه هاستینگ است که از سال 1388 در تهران فعالیت می کند. این شرکت ادعا می کند که اولین ارائه دهنده هاست ابری در ایران است که این نوع هاست امکانات و امنیت بالایی را به کاربران می دهد.

 اگر شما هم به دنبال یک هاست ابری با تنظیمات دلخواه خود هستید، پارس پک می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. پارس پک با داشتن آپ تایم بیش از ۹۹ درصد، نشان داده است که سرور های این شرکت مطمئن و پایدار هستند.

بهترین شرکت هاستینگ
بهترین شرکت هاستینگ

همچنین پارس پک با ارائه پشتیبانی فنی و مشاوره حرفه ای، رضایت بیش از ۳۲۰۰ مشتری خود را جلب کرده است. البته باید توجه داشت که قیمت هاست های پارس پک نسبت به رقبای خود کمی گران تر است.

  • آدرس : تهران، سعادت آباد، صرافهای جنوبی، کوچه سی پنجم غربی، پلاک ۲، واحد ۴
  • آدرس سایت: https://parspack.com/
  • شماره تماس: 02145375

سخن آخر

سرویس هاستینگ یکی از عوامل اساسی برای ایجاد وبسایت و انتشار آن در اینترنت است. وقتی شما یک سایت ایجاد می‌کنید، فایل‌ها و داده‌های آن نیاز به ذخیره‌سازی و انتشار آنلاین دارند. اینجاست که سرویس هاستینگ به کمک شما می‌آید. برای مثال، سرویس هاستینگ وبسایت شما را در یک سرور قرار داده و امکان دسترسی به آن از طریق اینترنت را فراهم می‌کند.

همچنین، این سرویس برای شما ایمیل‌های شخصی با دامنه‌ی وبسایتتان، پایگاه داده‌های مختلف، افزونه‌های امنیتی ، پشتیبان گیری از پیام ها و امکانات دیگر را نیز فراهم می‌کند.  بنابراین، سرویس هاستینگ ابزاری بسیار حیاتی برای انتقال و نگهداری وبسایت‌ها شماست.

انتخاب یک سرویس هاستینگ با کیفیت و معتبر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.از این رو ما در این مقاله تلاش نمودیم تا لیستی از هاست ایران را به شما معرفی کنیم. از اینکه ما را تا انتهای مقاله همراهی کردید سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا